همزمان با آغاز روند بهبود بازار، ارزش توکن (SUSHI) 10 درصد افزوده شد
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
همزمان با آغاز روند بهبود بازار، ارزش توکن (SUSHI) 10 درصد افزوده شد
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:53 | بازدید : 35 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

همزمان با آغاز روند بهبود بازار، ارزش توکن (SUSHI) 10 درصد افزوده شد

 

سوشی 2 - همزمان با آغاز روند بهبود بازار، ارزش توکن (SUSHI) 10 درصد افزوده شد

هفته گذشته توکن SushiSwap (SUSHI) همچون بیت کوین، اتریوم و بقیه بازار دیفای (DeFi) افت شدیدی را تجربه کرد، به گونه ای که طی یک حرکت نزولی قوی، قیمت این ارز رمزنگاری شده از یک اوج چند ماهه در حدود 2.50 دلار به 1.95 دلار سقوط کرد.

این حرکت بسیار سریعتر و عمیق تر از افت قیمت سایر ارزهای رمزپایه بود. اما وضعیت بازار به سرعت رو به بهبود قرار گرفت. با معکوس شدن جریان بازار، توکن SUSHI طی 24 ساعت گذشته 10 درصد رشد داشته و از منطقه 2.00 دلاری به 2.22 دلار رسیده است.

در زمان نگارش این مطلب، BTC با قیمت 18،800 دلار معامله می شود. بسیاری بر این باور هستند که خبر خرید دوباره بیت کوین، این بار به ارزش 650 میلیون دلار، توسط شرکت بزرگ مایکرواستراتژی (MicroStrategy) عامل اصلی شروع دوباره رالی این ارز است. این خرید حتی اگر به صورت الگوریتمی انجام شود احتمالاً تأثیر مهمی بر بازار خواهد داشت.

با این توضیحات، احتمال می رود SUSHI نیز همگام با بیت کوین و بقیه بازار دارایی های رمزنگاری، روند رشد را در پیش گیرد. علاوه بر این، ترندهای فاندامنتالی وجود دارد که می تواند به رشد بیشتر این ارز کمک کند.

ترندهای فاندامنتال به رالی اخیر SUSHI افزوده شده است

در حال حاضر، توسعه دهندگان SushiSwap روی یک محصول اصلی به نام BentoBox کار می کنند که به استفاده کنندگان از صرافی غیرمتمرکز اصلی، ارزش افزوده همراه خواهد داشت.

BentoBox در تلاش است تا به یک راه حل بازار پولی تبدیل شود که به کاربران امکان می دهد معاملات مارجین short هر توکنی که در بازار موجود باشد را انجام دهند. توسعه دهنده اصلی این محصول جدید می نویسد:

“پلتفرم هایی همچون Compound و Aave به کاربران این امکان را می دهند که دارایی ها را به عنوان وثیقه سپرده گذاری کرده و دارایی های دیگر را در مقابل آن وام بگیرند. این پروتکل ها توانسته اند میلیاردها دلار سرمایه را به سمت خود جذب کنند، اما در عین حال محدودیت های مهمی نیز دارند. برداشتن این محدودیت ها می تواند موجب پذیرش و کاربرد بیشتر آنها گردد. هدف این پروپوزال انجام همین کار است … در واقع این پروپوزال امکان ایجاد هزار جفت ارز وام دهی برای هر توکن را فراهم کرده و قابلیت ایجاد پوزیشن های short مارجین در انواع توکن ها را به همراه خواهد داشت. این همان چیزی است که با تقاضای زیادی روبرو است ولی در حال حاضر برای اکثر توکن ها در دسترس نیست. “

مشارکت SushiSwap

SushiSwap به تازگی با یرن.فایننس (Yearn.finance) که یکی از پروتکل های برجسته دیفای به شمار می رود، وارد همکاری و با آن ادغام شده است. این مشارکت به هر دو پروتکل اجازه می دهد تا بین محصولات و توسعه دهندگان هم افزایی ایجاد کنند و به این صورت بر ارزش هر دو محصول افزوده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: newsbtc



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 174
:: بازدید کلی : 1862